POGOSTA VPRAŠANJA – brezmeje.si

POGOSTA VPRAŠANJA

1Kaj pomeni LOCAL PICK UP?
Storitev LOCAL PICK-UP nudi osebni naslov v Italiji za dostavo nakupov, opravljenih preko italijanskih spletnih trgovin. Ko prispe naročilo, te obvestimo, naročilo pa lahko prevzameš v naši pisarni. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
2Kaj pomeni SHIPPING FORWARDING?
Storitev SHIPPING FORWARDING nudi osebni naslov v Italiji za dostavo nakupov, opravljenih preko italijanskih spletnih trgovin. Ko naročilo prispe v našo pisarno, ga pošljemo na tvoj naslov v Sloveniji. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
3Koliko stanejo storitve?
Registracija je popolnoma brezplačna. Končna cena je odvisna od vrste posamezne storitve. LOKAL PICK-UP/prevzem v naši pisarni je najcenejša storitev. Storitve SHIPPING FORWARDING je nekoliko dražji, saj vključuje novo pošiljko v Slovenijo. Stroške lahko preveriš neposredno v zavihku »CENIK«. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
4Kako dolgo lahko pustim svoja naročila v vašem skladišču?
Storitev LOCAL PICK UP zagotavlja 30-dnevno obdobje skladiščenja. Prvih 10 dni je vključenih v LOCAL PICK UP, od 11. do 30. dne znaša doplačilo 3 EVRE na dan za vsak dan, ki presega prvih 10. Od tridesetega dne dalje si brezmeje.si pridržuje pravico do upravljanja s paketom brez karkšnekoli obveznosti do kupca. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
5Kaj lahko naročim?
Lahko naročiš vse, kar je dovoljeno pošiljati v Italijo ali Slovenijo. V informativne namene: ni dovoljeno pošiljati OROŽJA, PREPOVEDANIH SUBSTANC, LJUDI, RADIOAKTIVNIH SNOVI itd. Opozarjamo, da si v vsakem primeru, odgovoren za vsebino paketov, ki so dostavljeni v tvojem imenu. Brezmeje.si ne odgovarja. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
6Kako lahko plačam?
brezmeje.si ponuja tri načine plačila: - vse poštne storitve brezmeje.si lahko plačaš s kreditno kartico preko Paypala, z bančnim nakazilom ali z gotovino ob dostavi. Storitev LOCAL PICK UP lahko plačaš tudi v gotovini pri prevzemu. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
7V kolikem času dobim svoje naročilo?
Odvisno je od kurirja, ki ga uporablja spletna stran, na kateri kupuješ in razpoložljivosti izdelkov na zalogi. Mi pakete odpremljamo tedensko, vsak četrtek. Nato paket potrebuje dodatnih 24/48 ur za dostavo na slovenski naslov. Seveda to ne velja za storitev LOCAL PICK UP: v tem primeru, te takoj obvestimo, ko dostavijo naročilo in lahko paket osebno prevzameš. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
8Koliko časa potrebujete za storitev iskanja izdelka?
Odvisno od vrste izdelka. Običajno v roku 6 ur ponudimo ceno in povezavo za nakup izdelka iz italijanske spletne trgovine. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
9Ali lahko na vaš naslov pošljem naročila s plačilom po povzetju?
Ne, pošiljke naročene na brezmeje.si morajo biti predhodno plačane. Možno je plačilo po povzetju pošiljke, dostavljene na vaš slovenski naslov. Storitev ima dodatne stroške v višini 2 evra. Na primer, če dostavimo Paket 5kg za 8€, stroški znašajo 10€. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
10Ali lahko svoj paket pošljem v drugo državo kot Slovenija?
Storitve brezmeje.si so trenutno na voljo izključno za slovenski trg, zato morajo pošiljke imeti kot končnega prejemnika sloveskega naslovnika. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
11Osebno ne morem opraviti prevzema na vašem naslovu. Ali lahko pošljem na prevzem prijatelja ali sorodnika?
Odgovor je DA. V tem primeru nas kontaktirajte. Posredovali vam bomo varnostno kodo. Kodo morate sporočiti osebi, ki bo prišla po paket. Oseba, ki opravi prevzem v vašem imenu mora imeti veljaven osebni dokument. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si

V KOLIKOR TE ZANIMA
NAS PROSIM KONTAKTIRAJ