POGOSTA VPRAŠANJA – brezmeje.si

POGOSTA VPRAŠANJA

1Kaj pomeni LOCAL PICK UP?
Storitev LOCAL PICK-UP nudi osebni naslov v Italiji za dostavo nakupov, opravljenih preko italijanskih spletnih trgovin. Ko prispe naročilo, te obvestimo, naročilo pa lahko prevzameš v naši pisarni. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
2Kaj pomeni SHIPPING FORWARDING?
Storitev SHIPPING FORWARDING nudi osebni naslov v Italiji za dostavo nakupov, opravljenih preko italijanskih spletnih trgovin. Ko naročilo prispe v našo pisarno, ga pošljemo na tvoj naslov v Sloveniji. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
3Kaj pomeni GROUPAGE?
Storitev GROUPAGE ali ZDRUŽEVANJE NAROčIL nudi osebni naslov v Italiji za dostavo nakupov, opravljenih preko italijanskih spletnih trgovin. Ko paketi prispejo, jih prevzamemo in združimo v eno pošiljko ter jo dostavimo na tvoj domači naslov. Na primer, opraviš tri nakupe v različnih spletnih trgovinah, prejeli bomo tri različne pakete. Mi jih prevzamemo in združimo v eno pošiljko in naročeno dostavimo. Tako plačaš le eno dostavo namesto treh. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
4Koliko stanejo storitve?
Registracija je popolnoma brezplačna. Končna cena je odvisna od vrste posamezne storitve. LOKAL PICK-UP/prevzem v naši pisarni je najcenejša storitev. Že od 2€ dalje. Storitve SHIPPING FORWARDING in GROUPAGE sta nekoliko dražji, saj vključujeta novo pošiljko v Slovenijo. Stroške lahko preveriš neposredno v zavihku »CENIK«. Če pričakuješ več naročil iz različnih spletnih trgovin, je najprimernejša storitev GROUPAGE. Vsa naročila bomo združili v en paket, plačaš le eno pošiljko na svoj domači naslov. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
5Kako dolgo lahko pustim svoja naročila v vašem skladišču?
Storitev LOCAL PICK UP zagotavlja 30-dnevno obdobje skladiščenja. Prvih 10 dni je vključenih v LOCAL PICK UP, od 11. do 30. dne znaša doplačilo 3 EVRE na dan za vsak dan, ki presega prvih 10. Od tridesetega dne dalje si brezmeje.si pridržuje pravico do upravljanja s paketom brez karkšnekoli obveznosti do kupca. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
6Kaj lahko naročim?
Lahko naročiš vse, kar je dovoljeno pošiljati v Italijo ali Slovenijo. V informativne namene: ni dovoljeno pošiljati OROŽJA, PREPOVEDANIH SUBSTANC, LJUDI, RADIOAKTIVNIH SNOVI itd. Opozarjamo, da si v vsakem primeru, odgovoren za vsebino paketov, ki so dostavljeni v tvojem imenu. Brezmeje.si ne odgovarja. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
7Kako lahko plačam?
brezmeje.si ponuja tri načine plačila: - vse poštne storitve brezmeje.si lahko placaš s kreditno kartico preko Paypala ali z gotovino ob dostavi. - samo storitev LOCAL PICK UP lahko placaš v gotovini pri prevzemu. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
8V kolikem času dobim svoje naročilo?
Odvisno je od kurirja, ki ga uporablja spletna stran, na kateri kupuješ in razpoložljivosti izdelkov na zalogi. Ko naročilo pride v naše skladišče in prejmemo plačilo, potrebujemo 24/48 ur za dostavo na slovenski naslov. Če izbereš storitev plačila ob dostavi, paket pošljemo še isti dan in je ponavadi dostavljen v Slovenijo naslednji dan. Seveda to ne velja za storitev LOCAL PICK UP: v tem primeru, te takoj obvestimo, ko dostavijo naročilo in lahko paket osebno prevzameš. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
9Koliko časa traja od mojega plačila do vaše pošiljke?
Za pošiljke, za katere prejmemo plačilo do 16:00 ure, paket prepošljemo še isti dan in je v 24/48 urah na slovenskem naslovu. V nasprotnem primeru paket pošljemo naslednji delovni dan in je potrebnih 24/48 ur za dostavo na slovenski naslov. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
10Koliko časa potrebujete za storitev iskanja izdelka?
Odvisno od vrste izdelka. Običajno v roku 6 ur ponudimo ceno in povezavo za nakup izdelka iz italijanske spletne trgovine. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
11Ali lahko na vaš naslov pošljem naročila s plačilom po povzetju?
Ne, pošiljke naročene na brezmeje.si morajo biti predhodno plačane. Možno je plačilo po povzetju pošiljke, dostavljene na vaš slovenski naslov. Storitev ima dodatne stroške v višini enega evra. Na primer, če dostavimo "MINI paket" za 6,50€, stroški znašajo 7,50€. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
12Ali lahko svoj paket pošljem v drugo državo kot Slovenija?
Storitve brezmeje.si so trenutno na voljo izključno za slovenski trg, zato morajo pošiljke imeti kot končnega prejemnika sloveskega naslovnika. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si
13Osebno ne morem opraviti prevzema na vašem naslovu. Ali lahko pošljem na prevzem prijatelja ali sorodnika?
Odgovor je DA. V tem primeru nas kontaktirajte. Posredovali vam bomo varnostno kodo. Kodo morate sporočiti osebi, ki bo prišla po paket. Oseba, ki opravi prevzem v vašem imenu mora imeti veljaven osebni dokument. Imaš še kakšno vprašanje? Tu smo, da pomagamo! Obrnite se na našega strokovnjaka na info@brezmeje.si

V KOLIKOR TE ZANIMA
NAS PROSIM KONTAKTIRAJ